EVENT
Webinar: Optimering af kunderejsen – kom godt igang
Hvad ville der ske, hvis du så jeres kunderejse gennem dine kunders øjne? Kundeoplevelsen er summen af hver enkelt interaktion, hvilket gør hvert klik og hver en samtale til en vigtig brik i det samlede billede af jeres virksomhed. Vil du være sikker på, at dine kunder føler sig set og mødt i deres behov – uanset hvilken kanal de er på? Så er dette webinar noget for dig!
Kundernes oplevelse af jeres virksomhed dannes af alle de interaktioner, de har i kunderejsen. Det sætter høje krav til kvaliteten af jeres enkelte kanaler, men i lige så høj grad til sammenhængen og vejen mellem dem.
Optimering af kunderejsen på tværs af kanaler kan dog være en stor udfordring, da virksomheder sjældent er organiseret omkring netop kunderejsen. I stedet er man ofte opdelt efter, og specialiseret i, de enkelte kanaler – hvilket kan skabe fragmenterede oplevelser for kunderne.
Dét og meget mere sætter Senior UX Consultant, Søren Bach, fokus på d. 12. december, når han er vært for vores næste webinar ”Optimering af kunderejsen – kom godt igang”. Her vil han dele sin viden og erfaringer om, hvordan man som virksomhed kan arbejde struktureret med at optimere kundeoplevelsen på tværs af kanaler.
Du kan se frem til at få:
• Forståelse for, hvordan kundernes oplevelser formes
• Indsigt i, hvordan I kan bruge customer journey mapping som et værktøj til at skabe forandring både eksternt og internt
• Indsigt i kompleksiteten og de organisatoriske overvejelser, det er vigtigt at tage stilling til, når man vil optimere kundeoplevelsen på tværs af kanaler
• Konkrete tilgange til at komme i gang med optimering af kunderejsen i jeres organisation
Målgruppe
Dette webinar er særligt relevant for dig, der er ansvarlige for det digitale i jeres organisation, men også dig, der kan skrive product owner, intern UX/UI designer eller CMO på cv'et.