Spring til hovedindhold
Til Knowits hjemmeside

EVENT

Webinar: Skab en brugerrejse, borgerne elsker

Borgernes forventninger til den digitale service, I leverer i det offentlige, er højere end nogensinde. De sammenligner ikke kun med andre offentlige løsninger, men også med de mest intuitive og gnidningsfri oplevelser fra private virksomheder. Når en digital selvbetjeningsløsning føles besværlig, eller information er svær at finde, skaber det ikke bare frustration – det øger også antallet af henvendelser og presser organisationen.

Men hvordan optimerer vi brugerrejsen, så borgerne får en oplevelse, der føles intuitiv, effektiv og værdiskabende? Og hvordan sikrer vi, at løsningerne ikke bare imødekommer behovene nu – men også i fremtiden?


Det får du med fra webinaret

Den 21. maj dykker vores Senior UX Consultant, Søren Bach, ned i, hvordan offentlig digitalisering kan blive mere brugervenlig – til gavn for både borgere og jer som medarbejdere. Gennem konkrete eksempler og praksisnære værktøjer viser han, hvordan I kan kortlægge og optimere brugerrejsen på tværs af kanaler og touchpoints.


Du kan se frem til at:

• Forstå, hvordan borgernes oplevelse formes, og hvordan små ændringer kan gøre en stor forskel

• Få indsigt i, hvordan I kan bruge kortlægning af brugerrejsen til at skabe reel forandring

• Blive klogere på de organisatoriske udfordringer og muligheder, når man arbejder med brugeroplevelsen

• Få konkrete tilgange til at komme godt i gang med optimering af jeres digitale løsninger


Hvem er dette webinar særligt relevant for?

Dette webinar er for dig, der arbejder med digitalisering, brugeroplevelse eller ledelse i det offentlige og ønsker at skabe mere effektive, tilgængelige og borgercentrerede løsninger.

Vært:

Senior UX Consultant, Søren Bach

Tilmeld dig nu og vær med til at skabe en bedre digital oplevelse for borgerne – og en smartere hverdag for dig og dine kollegaer.