DESIGN OG UX
Digitalt design
Design thinking, strategisk design og innovationsmetoder. Der findes mange begreber til at kortlægge nutiden og til at skabe en bedre fremtid. Vores designere kortlægger nutiden, undersøger, hvad der fungerer, og hvad er behov for at ændre, før de tegner en ny og bedre fremtid. Dette arbejde strækker sig fra fysiske eller digitale leverancer og til store innovations- og strategiprocesser.
Relaterede cases
Vores servicedesignere er kreative problemløsere, som arbejder med alt lige fra konkrete fysiske eller digitale leverancer til store innovations- og strategiprocesser. Som eksperter indenfor dette multidisciplinære arbejdsområde, kan de skabe sammenhængende, let forståelige og attraktive services.
Vi kan hjælpe jer på flere måder
Servicedesign og UX
Servicedesign handler om at udvikle, planlægge og organisere services, som skaber gode kunde- og brugeroplevelser. Ved at anvende servicedesign i strategiske processer kan du øge konkurrenceevnen og hjælpe din virksomheden med at fremstå som unik gennem et stærkt brand i alle kontaktflader.
Vores bruger- og designorienteret metodik indkluderer bl.a.:
Visuel identitet
Vores designstrategi fokuserer på at sikre, at din investering giver dig et godt resultat og den effekt, du forventer dig. For at opnå dette mål anvender vi anerkendte metoder og kraftfulde kreative værktøjer.
Emballagedesign
Emballagedesignet kan være begyndelsen eller afslutningen på en kunderejse. Den skal sammenfatte al kommunikation, som er sket indtil videre. Den skal holde et løfte. Eller kommunikere tilstrækkeligt stærkt fra hylden for at sælge. Vores emballagedesignere motiveres af det fysiske møde mellem varemærker og forbrugere.
Konceptudvikling
Vi benytter os af en metodisk og iterativ tilgang til at formulere strategier og mål, skabe bærende idéer og udvikle design. Bærende idéer, der er forankrede i varemærke, virksomhedsfordele og brugernes behov.
Når vi skaber helt nye løsninger, arbejder vi i henhold til vores konceptudviklingsproces. I denne proces anvender vi en metodisk og iterativ tilgang, hvor vi sammen med kunden formulerer strategi og mål, fremlægger bærende idéer og udvikler design for løsningen. I processen indgår der også afstemnings- og testpunkter med jævne mellemrum. På den måde får kunden et løbende indblik i arbejdet, samtidig med at vi har mulighed for at justere løsningen efter behov.
Processen består af tre dele:
Vil du vide, hvordan vi kan hjælpe dig?
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi med vores viden om digitalt design kan styrke din forretning!
Mikkel Olesen
CCO
Knowit Experience