CASE
Lagkagehuset
DESIGN OG UX
Digitaliseringen har forandret måden, vi interagerer med virksomheder på, hvilket kun har gjort User Experience (UX) endnu mere vigtigt at fokusere på. Med over 20 års erfaring, forstår vi hvordan du kan levere enestående brugeroplevelser, der differentierer din virksomhed i et konkurrencepræget marked, og vi er klar til at hjælpe dig med at forme fremtidens digitale rejse for din virksomhed.
Vi kan hjælpe dig med at forstå, imødekomme og overgå dine kunders forventninger. Dette inkluderer at skabe intuitive og konsistente oplevelser på tværs af platforme, designe den rette tekniske systemarkitektur, administrere data effektivt og omdefinere organisatoriske processer for at prioritere kundeoplevelsen.
Den ekstraordinære digitale kundeoplevelse kræver både effektiv eksekvering af digitale tiltag og strategisk tænkning på organisatorisk niveau. Hos Knowit kan vi hjælpe med at finde den rette balance mellem disse to aspekter og sikre, at din virksomhed skiller sig ud inden for Customer Experience.
I dag er det afgørende for virksomheder at skille sig ud i det digitale landskab. Med konstante ændringer i kundens forventninger, teknologiske fremskridt og et marked der er konstant skiftende, og at forholde sig til brugeroplevelsen, er ikke længere noget, man kan vente med.
Med dyb forståelse for, at en enestående brugeroplevelse er nøglen til fremtidig differentiering, hjælper vi dig og din virksomhed med at navigere gennem alle aspekter af kunderejsen, så I kan opnå jeres forretningsmæssige mål og være rustet til fremtiden.
Hos Knowit ser vi disse udfordringer som muligheder for vores kunder. Det er også én af grundene til, at vi kalder os for et Customer Experience-bureau - fordi vi er dybt passionerede omkring arbejdet med digitale kundeoplevelser. Vores ekspertise ligger i at rådgive virksomheder om at identificere og udnytte de forretningsmæssige muligheder, der ligger i en optimal brugeroplevelse.
Det er kernen i alt, hvad vi gør.
Customer Experience er et bredt begreb, som på mange måder dækker over stort set alt, hvad vi laver. Lige fra kundens interaktion med det enkelte touchpoint i jeres kunderejse til det samlede digitale økosystem i jeres organisation.
Men et godt eksempel på en case, der virkelig viser værdien af at redefinere og genskabe sin digitale kundeoplevelse er vores arbejde for Solar.
Solar kom til os med ønsket om at gentænke deres forretningskritiske digitale platforme, så de kunne differentiere sig på at have de bedste og mest relevante tilbud til kunderne. Den komplet redesignede webshop har resulteret i to-cifrede konverteringsrater.
Vi er helt med på, at den digitale kundeoplevelse kan være en kompleks størrelse at finde rundt i. Specielt i større organisationer. Så hvis I som virksomhed har behov for rådgivning og sparring på, hvor I bedst bruger jeres tid og penge for at forbedre jeres kunderejse, så tager vi gerne en indledende dialog.